• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Sökte precis lån via Lendo

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

verand

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
19 Juli 2022
Meddelanden
116
Mottagna reaktioner
33
Poäng
147
Hej.
Ursäkta sen återkoppling. Jag har inte vågat hoppats på något innan allt var klart. Idag har jag fått bekräftat att mitt lån är på väg och att dom har löst mina lån/krediter som jag uppgav. Det är sån fruktansvärd lättnad. :)
 

verand

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
19 Juli 2022
Meddelanden
116
Mottagna reaktioner
33
Poäng
147
Resurs brukar inte ringa upp efteråt och be om kompletteringar så jag hoppas att det är klart nu.
Ja, tyvärr. Vissa lånegivare kan ge avslag efter att man har signerat. Inte logiskt men det kan/har hänt. Uppdaterar oss och hoppas att det löser sig.

Hej.
Ursäkta sen återkoppling. Jag har inte vågat hoppats på något innan allt var klart. Idag har jag fått bekräftat att mitt lån är på väg och att dom har löst mina lån/krediter som jag uppgav. Det är sån fruktansvärd lättnad. :)
 

Modomio

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
7 Mars 2022
Meddelanden
487
Mottagna reaktioner
203
Poäng
407
Hej.
Ursäkta sen återkoppling. Jag har inte vågat hoppats på något innan allt var klart. Idag har jag fått bekräftat att mitt lån är på väg och att dom har löst mina lån/krediter som jag uppgav. Det är sån fruktansvärd lättnad. :)

Såååå skönt . Stort grattis! Ja, det förstår man.
Fråga bara: blev du beviljad 250tkt, 175tkr lösenkrav? Alltså kommer du få resten till ditt konto?
Så du har två stora blanco nu? Ica på 334tkr och resurs? Totalt ca 584tkr?
Vad blir de nya månadskostnaderna?
 
Senast ändrad:

verand

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
19 Juli 2022
Meddelanden
116
Mottagna reaktioner
33
Poäng
147
Såååå skönt . Stort grattis! Ja, det förstår man.
Fråga bara: blev du beviljad 250tkt, 175tkr lösenkrav? Alltså kommer du få resten till ditt konto?
Så du har två stora blanco nu? Ica på 334tkr och resurs? Totalt ca 584tkr?
Vad blir de nya månadskostnaderna?

Jag blev beviljad 250tkr med 153tkr i lösenkrav. Jag fick resterande pengar till mitt konto, 93tkr. Jag ska betala bort fler skulder själv med dessa så jag kommer bara ha Ica och det nya resurs kvar.

Jag amorterar ca 3500kr på Ica lånet och resurs kommer bli ca 3000.

Jag hade 7500kr i betalningar varje månad utöver Ica på 3500. Så mina kostnader minskar med ca 4000:- varje månad.
 

Gröngurka

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
13 Februari 2019
Meddelanden
217
Mottagna reaktioner
57
Poäng
177
Hej.
Ursäkta sen återkoppling. Jag har inte vågat hoppats på något innan allt var klart. Idag har jag fått bekräftat att mitt lån är på väg och att dom har löst mina lån/krediter som jag uppgav. Det är sån fruktansvärd lättnad. :)
Fick du några brev hem, välkommen som kund etc? Står inför samma sits där jag fått lösenkrav på en del av beloppet. Är skriven hos föräldrarna tillfälligt och undviker helst att något dimper ner i posten.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp